Friday 1 November 2013

Diekstrak Daripada Luahan Kepada Kertas 29 Oktober 2013-Selasa

   P/S: Ni sepatutnya post hari Selasa.
    Aku sebagai lelaki jarang nak menangis,kalau sebab benda-benda yang bodoh je.Bukan ego taw. Tapi kalau menangis, mesti sebab sesuatu yang agak bermakna pada aku. Aku menangis sebab aku takutkan sesuatu perkara, sedih atas sesuatu hal ataupun its about a girl.
Very ashame of me, quite unnecessary of incident. Sadness preserves. Cries may invite.
Aku menyedari telah jatuh cinta 
Tapi aku tak bisa mengungkapkan
Terasa bahagiaku mencintaimu 
Walaupun kau belum mencintaiku
Hmm....agak-agak la nak ambik lirik lagu orang...Aku takut tapi aku yakin (ye ke?) aku tak dapat memiliki. Mungkin kerana dia seorang yang sangat agak rapat dengan aku, [kategori sahabat(s)] , takkan aku tak boleh jatuh cinta kot. Aku ni kan manusia. Bukannya alien. Cinta bukan perkara mustahil. Tapi, apapun, aku tak kisah. Sementara ada hidup, better enjoy. Baiklah, dalam mendepani kehidupan, kita ditawarkan dengan dengan dugaan,cabaran, konflik dan masalah. Nak drop Account? Tapi diri rasa bersalah , BERSALAH dan BERSALAH . Tapi sebenarnya aku tak sanggup. Tak kan lah aku nak cerai  sesuatu yang aku miliki , namun demikian , atas sikap aku , aku terpaksa melepaskan Account (InsyaAllah). Tapi rasa bersalah akan membelenggu aku untuk beberapa tempoh, rasanya. Rasa bersalah kepada Cikgu A******pasti akan datang menuding diri. Lagipun, subjek tu agak memeningkan kepala. Tensyen lagi daripada Addmath. Orang tau kata ja kat kita, tapi siapa tahu apa dalam hati ? Malas nak panjangkan hal tersebut, silap hari terbukak aib sendiri,

                                               



Atas ni saja nak bagi happy sikit.


No comments:

Post a Comment