Friday 11 July 2014

Pertemuan

Assalamualaikum semua!
Berjumpa kita pada post aku pada kali ini.
Berdebu dah blog aku ni. Aku rasa post sebelum ini ialah pada bulan Januari 2014.
Haha. Aku suka baca blog orang tapi malas nak update blog sendiri.
Trollguy.png

Nampak tajuk tu ? Pertemuan?  Apa maksud aku pada post kali ni?

Pertemuan ialah satu perkara di mana kita menghadapi(berhadapan dengan) sesuatu. Ni yang aku nak cerita ni. Dalam hidup ini , banyak berlaku pertemuan.  Dalam tahun ni saja dah banyak pertemuan. Ok ok ok lah.
 Contoh senarai pertemuan pada 2014 :
- Jatuh cinta
-Belajar chapter baru dalam sebarang subjek
- Dapat inspirasi untuk lukisan
- SPM 2014

Pada SPM 2014 tu aku bolded .Hahaha. itu the biggest thing  i will face at the end of the year. Aku kan form 5. Tapi sikap macam nak main-main saja.  Haiya. Hujung tahun ni nak peksa . Tapi takpa, semangat aku dah
datang balik ! xD Sapa tak teringin nak berjaya? Betoi kan? Dalam menghadapi pertemuan apa jua sekalipun, kita tidak harus panik dan berfikiran dan bertindak melulu. Tidak , rosaklah pertemuan itu. 

Aku sebenarnya malas nak tulih banyak sebab keyboard rosak. Ni pun pakai On-Screen Keyboard nih. Jadi, bertemu lagi di post seterusnya entah bila-bila lagi. Sekian, wasalam. 

No comments:

Post a Comment